پروژه اطلس بسپار

خرید ورق ژئوممبران و نکات مهم درباری آن که باید بدانیم

خرید بهترین ژئوممبران به عنوان آستر

ژئوممبران به صورت ورق هایی با عرض و ضخامت های مختلف در بازار موجود است و در خرید ورق ژئوممبران توجه بسیاری لازم است و در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. ورق های ژئوممبران عموما از پلی اتیلن یا PVC ساخته می شوند و نفوذپذیری آنها بسیار کم است.

ورق ژئوممبران محصولی پلیمری است که جز محصولات مصنوعی به شمار می رود و مهمترین کاربرد آن به عنوان عایق می باشد.پلیمر یک ماده شیمیایی کارآمد است که از واحدهای تکرار شونده تشکیل شده است، بسیاری از مواد پلیمری از جمله ژئوممبران از هیدروکربن ها تشکیل شده اند.

کدام رنگ ورق بهتر است؟

ژئوممبران دو رنگ در بازار موجود است که بیشتر ورق های موجود در بازار آبی یا مشکی هستند. در خرید ورق ژئوممبران در بین این دو رنگ، رنگ مشکی ترجیح داده می شود زیرا این رنگ به دلیل وجود کربن در ورق ژئوممبران ایجاد می شود، اما رنگ آبی عمدتاً با استفاده از رنگدانه های آبی ایجاد می شود که اکثر کارخانه های تولیدی این رنگدانه ها را از چین وارد می کنند. کیفیت لازم را ندارد. به همین دلیل ورق ژئوممبران آبی زودتر از سیاه می پوسد و عمر مفید کمتری دارد.

کیفیت بهترین ژئوممبران به عنوان آستر

یک ورق ژئوممبران با کیفیت از 97% پلی اتیلن سنگین ، 2.5% پلی پروپیلن و 0.5% آنتی اکسیدان تشکیل شده است. عوامل دیگری مانند فرآیند تولید و نحوه درآمیختگی این مواد اولیه و البته ماشین تولید نیز بر کیفیت تولید ژئوممبران تاثیر می گذارد.

یکی از ویژگی های مهم ورق ژئوممبران، سطح صیقلی آن است. هر چه سطح ورق صیقلی تر باشد، نور خورشید را بیشتر منعکس می کند و باعث پوسیدگی کمتر می شود. بنابراین برجستگی یا خراش روی سطح ورق ژئوممبران نور بیشتری را جذب کرده و باعث پوسیدگی می شود.

در صورتی که ورق های ژئوممبران کیفیت مناسبی داشته باشند و شرایط نصب آنها با دقت فراهم شود، عمر مفید آنها بسیار بالا بوده و حداقل می تواند بیش از 40 سال عمر مفید داشته باشد. برای ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت نظر

ایمیل شما مشخص نمی باشد لطفا بخش های * را پر کنید